Kızlar tırnaklarımı protez tırnak olmadan devamlı yiyorum ne yaptıysam bırakamadım küçüklüğümden beri protez tırnağı uzun vs pek hevesim yoktur sadece üstünü kaplaması güzel görünmesi yeterli ama abdest geçirmiyor. Fakat tırnaklarım zarar görüyor artık can yakıyor dinen sakıncası var mı bunun acaba bildiğim kadarıyla tıbbi bir şey için olunca abdest sorun olmuyor ama bu risk alıncak bişey değil işte