sevda49 Merhaba yarin menenjit asisi yapilacak ilk dozu 10 aylik oldu bebegim 9. Ayda kizamik yapildigi icin dr 10. Ayda yapalim dedi ama hic bir asi beni menenjit asisi kadar korkutmadi cok korkuyorum bu asidan nedense bebegim hastalanacak gbme geliyor öff cok tedirginim nedense😢
Maviskizimm sevda49 hiç korkma annesi bize de 3. Ve 5. Ayda yapıldı doktorumuz ateş yapabilir dedi ama çok şükür yapmadı 3. Ayda da 5. Ayda da
Thanim sevda49 bexsero ise eger onu bilmiyorum onumuzdeki ay olacak fakat nimenrix i yaptirdik hic ates huysuzluk falan olmadi 3.ve5.aylardaydi
Babe sevda49 hem nimenrix hem bexsero yaptirdik hic sorun yasamadik korkma tedirgin olma Allah'in izniyle biseycik olmaz🌸
_pln_ sevda49 ben bexseroyu 5. Ayda yaptırdım canım aşıya giderken calpol verdim götürdüm tedbir amaçlı ateşi olmadı şükür. Aşıdan sonra birazcık mızmızlandı baktım aşı yeri sertleşmiş herhalde ağrı yaptı diye düşündüm soğuk kolonyayla sildim bölgeyi bi kaç defa geçti şükür 🙏🏼 Korkma ama Allah göstermesin asıl gerçek hastalığına yakalanmasınlar diye uğraşıyoruz 🙏🏼
sevda49 Maviskizimm bizim dr agir bir asi diyerek korkuttu oyuzden biraz tedirginim asinin huzursuzlugu kac gunde geciyor acaba bide fark varmi acaba doz felan mi artiyor
Maviskizimm sevda49 bize 3. Ve 6. Ayda bexsero yapıldı dozları aynı hiç etki etmedi korkmayın uyku yaptı sadece.bizede doktorumuz 3 tane ateş düşürücü yazdı bu düşürmezse bunu içir falan korkuttu beni ama hiçbişey olmadı korkmayın
Halekahraman Bize ateş yaptı 4 ve 6 da vurulduk daha yeni hatta ikincisini vurulduk 39 a kadar çıktı ateş sabaha kadar başında bekledim devamlı ölçtüm 39 olunca 1 kere calpol verdim.
Oozzee Oğlum 3. ayındayken ilk dozunu, 5. ayındayken de 2. dozunu yaptırdık. Çok şükür ne ateş ne başka bi şey yaşadı. Korkmayın, büyütülecek bi şey değil.
Mervi 3 doz yapıldı bize. Ateş olmadı hiç ama huysuzluk yaptı. Ağır bir aşı ama çok fazla korkmaya gerek yok.
Thanim sevda49 dediğim gibi rotayla birlikte olmuştuk hiçbir sıkıntı yaşamamıştık her aşıdan önce söyleniyor ateş yapabilir huysuzluk olabilir diye yine aynı takip yapılırsa sorun olmaz gönlünüzü ferah tutun ☺️
Morkekik sevda49 Bende yarın yaptırcam. İlk dozu kasımda yaptırmıştık gayet iyi geçmişti doğru düzgün ateş bile olmamıştı. Sıkıtı yapmayın böylece ikinizde daha rahat atlatırsınız.
Zeynepburak Benim bebeğimde üç ay on üç günlük bu menenjit aşılarının süreleri warmi ne zmana kadar we kaçıncı aylarda yaptırılıyor haftaya rota virüsü aşısını yaptırcam bu aşılar ne zman yapılacak bide özel aşı oldgu için fiyat olarak ne kadar ödediniz bu aşıyı yaptıran anneler
Babe Zeynepburak Menenjit ve rota asilarinin takvimini doktorunuz olusturuyor.Rota biz 2 doz yaptirdik 1 doz fiyati 286 liraydi gecen sene.Nimenrix 2 doz 1 doz fiyati 290 gibi birseydi.Bexsero 3 doz 1 doz fiyati 400 civariydi.Tam hatirlayamiyorum internetten fiyatlara bakabilirsin.