Selam herkese. 23 günlük sezeryanla anneyim çok aşırı zorlandım bu sezeryanda resmen öldüm dirildim hala da sıkıntılarım bitmedi ishal devam ediyor ve bağırsaklarımdan ses çıkıyor resmen ve değişik bir ağrı hissediyorum hareket etmemi engelleyen cinsten. Ilaç kullanmıyorum çünkü doktorum ağzımı açsam ilaç teklif ediyor bıktım artık pahalı pahalı ilaçları alıyorum iki gün sonra bırak diyor. Ben de evdeki imkanlarla çözerim dedim ama geçmiyor illet sizde de var mı