Oğlum son zamanlarda emerken doyuyor mu doymuyor mu anlamıyorum sadece anne sütü alıyor çişli bezi günde en fazla üç tane oda tam dolu değil dün bezinde turuncu leke gördüm doktorumuz su verin demişti günde iki üç defa iki üç çay kaşığı su veriyorum çok üzülüyorum doymuyor mı ondan mı yatmıyor ağlıyor