Gece emzirmesini nasıl biraktirabildiniz sevgili anneler . Oğlum 1 yaşına yeni girdi . 7bucuk aylıktan bu yana emerek uyuyor. Bu yüzden gece sürekli kalkıp emmek istiyor .en azından emme sayısını 1e ve ya 2 ye düşürmek istiyorum . Yapan annelerim varsa yardmci olabilir mi