Kanalizee regl olamamak çok büyük etken. Ben 1 sene Regl olmadım sinirden ses tonum bile değişmişti. Regl olunca hafiften rahatladım. Ben kendime zaman ayırarak ve dua dinleyerek kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Ve ve ve sinirlendiğim an oda değiştiriyorum geçecek,pişman olacağın bi şey yapma diyip nefes alıyorum. Şimdi kızımda arkamdan geliyor, anne sabır mı almaya geldin diyor 😀