sahinn2 Merhaba 4 aylık ikizlerim var saat başı uyanmaya başladılar sma iyi geceler mamasını aldım bugün deneyeceğim deneyip memnun kalan var mı daha uzun süre uyuyorlar mı
rana0234 Sma optipro kullanıyoruz çok çabuk acikiyor bebeğim.Bebwkten de kaynaklı olabilir.Calar saat gibi mübarek.Hic saatini kaçırmaz.Aciktigi an kıyamet kopar evde.Yakinda apartmandan atarlar bizi🤦
sahinn2 durummkizim sizde deneyin isterseniz her bebek bir değil ben bir kutu denedim ama bidaha almadım 😀