Kafam baya karıştı buraya sormak istedim belki yardımcı olan cikar diye ben lcw sitesinden 578 tl lik ürün aldım kızlar sonra mağazaya gittim iade için orda da iki ürün beğendim aldım birisi 80 tl diğeri 150 tl kadında bana aldığınızı iade olacak üründen düşüp kalanını kartınıza yatıralım mi dedi tamam dedim sonra karma karışık bir şeyler dedi 30 tl kartinizdan çekelim dedi tamam dedi kalan para hesabınıza yatacak dedi numara bilgi filan aldı kağıtla bugün bana para yatmış 214 tl ama bana 348 yatması gerekiyordu artı 30 tl daha aldı şimdi benim kafam baya karıştı ne yapmam gerekiyor bunu gidip mağazaya mi söylesem müşteri hizmetlerini mi aramam gerekiyor