Rumuz_13 Kızlar malum piyasada çakma çok marka var zühreana kullanmayı düşünmüyorım onun dışında çocuğum için doğal olan hangi markayı kullanıyorsunuz
livanurvealpinannesi61 Rumuz_13 zadelife yada makren marka kullanıyorum ben. İçeriği temiz doğal. Vitma og natural marka var onlar da temiz içerik
ENERCII Rumuz_13 Zühre ana kullanıyoruz hatta bitmek üzere yine sipariş vereceğim 2 al 1 öde kampanyasını bekliyorum
Bunedunyakardesim livanurvealpinannesi61 Malatya pazarından almış annem ben çok beğendim organik karadut parçaları var baya
Rumuz_13 livanurvealpinannesi61 bende vitma ve organik gurmem arasında kaldım siz hangisini ilk önerirsiniz denediniz mi açıkçası bebeğimin iştahı için alacağım sahte ürün alıpta şeker yüklemesi yapmak istemiyorum dişleride gider
livanurvealpinannesi61 Rumuz_13 zadelife ve makren marka da şeker katkı koruyucu vs yok. Og natural ve vitma kullanmadım hiç. Makren marka kullanıyorum şuan. İştah açmıyor ama