E vitamini yumuşak kapsül alın, iğneyle delip sürün. Çok iyi geliyor. Hatta doktor bana yıkamana gerek yok böyle emzirebilirsin demişti ama ben yine de emzireceğimde yıkıyordum siz de yıkayın bence. Nazar kısmını bilemem kadın bence kendi sıkıntısından dert yanmış, benim oğlum 9 aylıkken bile yara olmuştu. Olacağında oluyor yani.