kumimom Kızlar saçlarım aşırı dalgalı. Brezilya fönü yaptırmayı düşünüyorum. Aranızda yaptıran var mı? Uzun süre kullanılıyor mu? Saçı çok yıpratıyor mu? Ha bir de saç uzayınca dipler çok kötü mü duruyor?🌸
onefinemom kumimom dalgalı halini neden sevmiyorsunuz 🥺 benim de saçlarım kıvırcık da… yaptırıp yapısını hiç bozmayın derim ben 🥺
ArvenMom kumimom 4-6 ay ben 3.5 ay gibi gidiyorum bana ne zaman yaptırabiliceğimi söylüyorlar Natura Keratin (sodyum klorür ve sülfat içermeyen) şampuan ve saç kremini kullanabilirsin.
kumimom onefinemom Benimki şöyle aşırı dalgalı ve kabarık. Kıvırcık yapıp kullanabilirim aslında ama inanın küçük bebeğimle hiç vaktim olmuyor. Duştan çıkıp uğraşmayayım diyorum