Benim bebeğim ilk 5 ay mama ve anne sütü olarak gitti. Sonra sütüm kesildi ve sadece mama aldı. Ek gıda tam bir fiyasko zaten. 7 ay anca tatmaya başladı. Şimdide dış cikariyor diye hiç yemiyor 2 haftadır. Yiyor dediğim ise 3 4 kaşık ona bile mutlu oluyordum. Yani imkanınız varsa geceleri kalktığında mama verin