bussyy1710 doktorlar aşırı aşırı ihmalkar kesinlikle katılıyorum ben çocuğumu kaybediyordum yetistiremeseydim inanmadılar meme reddi oldu Aptamil al marketten ver dediler verdim çocuk elimde morardı köpük köpük kustu nefesi gitti hastaneye gidene kadar ne çektiğimi binen bı Allah bilir , insan hayatıyla oynuyorlar alerji çok ciddi birsey