dilberhala1 aybarssmom_ 120 cc içiyor 2 saatte bir ama bazen o 120yi 1 saatte içiyor bırakıyor ediyor. D vitamini ve kan damlasını aksatmayın onları aksatıncada iştah problemi oluyor
rodsmama aybarssmom_ 7 aylikken 180 cc iciyordu 3 saatte bir. Gece haric, gece 1 defa kalkiyordu icmeye
bilememolabilir aybarssmom_ bebeginizin kilo alımı iyi ise ayına göre bence cc oranına takılmayın çok. Kimisi çok içer kilo alamaz kimiside az içer ama kilo alımı iyidir buna bebeğiniz karar verir.
lAmMelodi aybarssmom_ Ben geçen gün post açmıştım kızım mama içmiyor diye.Dünden beri başladı içmeye yoksa içmiyordu oda ara sıra bebeklerde oluyor düzelir yeniden.
aybarssmom_ dilberhala1 düzenli kullanıyor aslında, ek gıdadan yana sıkıntımız yok iştah sorunu olduğunu düşünmüyorum pek ama mamaya gelince eline oyuncak verip oyun oynatarak şarkı söyleyerek falan çok zor içiyor 2 hafta olacak böyle
aybarssmom_ lAmMelodi bizim 2 haftadır böyle ben de post açmıştım 😅 ama formül mamayı yemeyince sanki büyümüyormuş gibi hissediyorum 😅😅
lAmMelodi aybarssmom_ O günler doktora söyledim istemiyorsa mecbur etme demişti.Uyku sırasında içiyormu?Içiyorsa öyle ver.
lAmMelodi aybarssmom_ Dişi nasıl çıkıyormu.Dişde etki ede biliyor.Ek gıdanın tadını sevdiler mama istemiyorlar🥲