Defnesmom1 Kızlarrr bebeğim 2.5 aylık eşim şimdiden 2. Çocuk için zaman ayarlıyor 😭😭😁 aylık korunma iğnesi önerir misiniz çünkü 3 aylık iğnelerde de çok kanama oluyormuş. Emziriyorum da doğum kontrol hapı içmek istemiyorum helppp
miniko23 Defnesmom1 bebeğiniz daha çok küçük emziren anneler için hap var adı zlynda bunu kullanabilirsiniz 3 aylık iğneler kiminde çok fazla yan etki yapıyormuş
senahicret Defnesmom1 Evliliğimin ilk 3 ayı mesigyna isimli iğneyi kullanmıştım. Doktora durumunuzu danışın muhakkak ama. Sizin durumunuzda kullanılıyor mu bilmiyorum.