Merhabalar bebeğim 8 aylık oldu hem gelişimini yazıp yorum almak istiyorum hemde aklıma en çok takılan şey dili. Dedede yada anne gibi sesler çıkarırken dili yan dönüyor yani düz kalmıyor da yan tarafa doğru gidiyor ve asla dilini dışarı çıkarmadı bu zamana kadar. Dil bağı mı diye götürdüm cerrah değil dedi dilini dışarı çıkarmadığını söyleyince o refleksi gelişmemiştir daha dedi o zaman 3 aylıktı bebeğim. İki gündür dikkatimi çeken dilin sesler çıkarırken yan olduğu bizim gibi konuşurken düz değilde yanağının içine doğru kıvrılıyor sebebi ne olabilir peltek mi dil kısalığı mı dil bağı mı yada başka birşey mi ? Bilgisi olanlar yazarsan çok sevinirim. Gelişimi içinde maşallah boyu uzun kilo 8.800 oturma emekleme yok dönebiliyor ama oturtunca kendini kısa bir süre sonra geriye doğru atıyor sinirlenince de yada mutlu olunca da aynı şeyi yapıyor geriye doğru atıyor kendini sürekli. Bay bay yapıyor aşağı yukarı doğru arada gel gel yapıyor alkış yapıyor bu kadar.