Kızlar valla okadar çok bunaldım ki. Sürekli ağlıyor uykuya zor gecıyor. Geçince de hemen uyanıyor. Napıcagımı bılemedım doktor götürdüm Hersey normal dıyor. Hatta ıkı doktor gezdım. Gaz var evet ama gaz olmadığında da böyle. Şunu yap bunu yap rahat uyur vs onerınız var mı? Çok bunaldımmmm. Kilo alımı da ıyı sütüm de yetiyor. Sorun ne olduğunu bulamadım