tulititultitay Bnm kızım 45 günlük gülücükler saçmaya başladı bi haftadır özellikle sabahları ilk uyanınca tüm gecenin yorgunluğunu alıyor resmen..
Zeynonunmomu tulititultitay evett sabah uyandığında çok güzel tepkiler veriyor maşallah yavrularımıza gülücükler konuşuyorum değişik seslerle tepki veriyor ah özellikle gözümün içine bakması yok mu eritiyor beni cennet kokulu kızım 🥹44 günlüğüz 🌸
tulititultitay Zeynonunmomu maşallah meleğinize bizimki de ben onunla konuşunca dinliyor ağzını açıp kapatıyor sanki konuşacak gbi :) sizde gaz durumları nasıl peki yakınmışız
Zeynonunmomu tulititultitay gaz maalesef var ya her akşam 18.00-21.30 arası ağlama krizleri oluyor bazen hafif atlatıyoruz bazen katılayana kadar ağlıyor şuan mesela yarım saat ağladı uyuyakaldı sap simplex kullanıyorum ve iyi geldi çocuğumun güler yüzlü olduğunu öğrendim sayede 😄
tulititultitay Zeynonunmomu aynı biz saatlerimiz bile aynı :) bizde sap simleks kullanıyoruz iyi geldi
Zeynonunmomu tulititultitay evett ya inşallah en kısa zamanda geçiririz bu gazları çok üzülüyorum çaresiz kalmak çok zor böyle bebişlere karşı Allahtan gaz damlası işe yaradı da eskiye göre daha rahatız 🙏🏼
sebooackgz Ağlarken uğunması normal mi oğlum ağlarken hemen kızarıp bağırıyor kucağıma alınca hemen susuyor onun dışında çok tatlı gülüyor ve ben konulurken dinliyor
sebooackgz tulititultitay bahsettiğimiz ağlarken bir anda sessiz moda geçip ağlamasıysa evet sonra tekrar bağırarak ağlıyor