Merhaba oğlum 28 Aylık 4 gündür kaka ile imtihanım var..
İlk oynadıp tadına baktığı an eşimle yakaladık.
Şoklar içindeydik hemen banyo yaptırdım sonra eşimle anlattık kaka yenmez oynamaz vs
Sonra tekrar oynadı yememiş bu sefer arabaları vs boku ile sanat yapmış
İlk tepkim hep şok oluyor çünkü çıta yükseliyor en son koltukta oynamış heryer kaka içinde ve bu durum benim olmadığım zaman oluyor oğlumla konuşuyorum banyo yaptırıyorum direk zaten annecim kaka oynadığın için kirlendin bak yıkıyoruz oynamamalıyız vs söylüyorum.
benim gibi yaşayan oldumu tuvalet eğitim deniyorum ama inanın olumsuz sonuçlanıyor en son sıkılıp ağlıyor tuvalette diğer türlü kakasını keşfediyor ama ben bu yönelimi nasıl unutturacağım veya başka tecrübesi olan varsa lütfen her fikre ihtiyacım var nasıl yaklaşmalıyım konuşmalıyım? 🥲