Poly-ana Kızlar araba çok az kullanıldı öylece duruyor hiç bir sıkıntısı kırığı bozuğu yırtığı deformesi yok sıfır gibi duruyor fiyat 3 bin düşündüm yardımcı olurum yine biraz
Beyninizikullanmakucretsizdir Çok güzel bir bebek arabası tam kardeşimin istediği modelden. Ev aldıkları için borçları var o yüzden 2. El almak istiyor. Fiyatta biraz yardımcı olursanız sevinirim 🥹 nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum umarım kargo ücreti çok çıkmaz 😖