hellomom hayır çölyak ihtimali hiç değerlendirilmedi. Üç yaşa kadar iyiydi. Üç yaşında kreşe başladı ve aşırı hastalandı. Bir hafta iyiyse diğer hafta mutlaka hastalaniyordu. Bir ay antibiyotik kullanmiyorsak diğer ay mutlaka kullanmak zorunda kalıyordu. Boğazındaki enfeksiyonlar cok fazla ciğerine indi, defalarca kez hava kullanmak zorunda kaldık. Sonraki sene bağışıklık kazanmaya başladı çok şükür ama gelişimi yavaşlamaya başladı. Endokrine götürdük. Bazı testler yaptırdık (şu an net hatırlamıyorum hangileri olduğunu), ultrasonla falan kontrol edildi. Bir sorun saptanmamisti.
Beslenmesi bazen çok iyi, iştahla yiyor. Bazen ise güç bela yediriyoruz. Defalarca uyarıyoruz ye ye diye.