Güzel anneler merhabalar. 🌸 Altı yaşındaki oğlumun boyu persentilde %25 civarında. İlk iki sene boy kilo gelişimi çok iyiyken üçüncü yaştan itibaren önce yüzde elliye, sonra da 25′e düştü malesef. Yaşıtlarına göre kısa ve bu durum beni biraz üzüyor. Bu yıl ilkokula başlayacak. Minyon bir çocuk olması kafamda kocaman bir soru işareti oluşturuyor. Acaba eşi ve kendi boyu ortalama olup da çocuğunun boyu uzun olan anneler var mıdır? Genetik faktöre yapılacak bir şey yok ama beslenme, takviye, spor vs ile desteklemek amacım. Doktorunuzun önerdiği bir yiyecek olur, gönderip kısa surwde etkisini gördüğünüz bir spor dalı olur veya vitamin takviyesi olur. Lütfen öneride bulunun bana. 🙏🏻