Tam yerine geldi ben normalde paddlers kullanıyorum aşırı memnunum ama 1 paketim daha var sanırken bez bitmiş o da sadece nette satıldığı için hemen sipariş verdim bu sırada da eşime minies aldırdım en azından bezimiz gelene kadar Kullanalım iyi diyorlar diye. Bir kere bezi elime aldım zaten incecik ve çöp gibi kokuyor dandirik olduğu çok belli, 4 numarasını aldırdım bebek normalde 6.800 4 numarada 7 kg dan başlıyor rahat olsun dedim. Ama kalıbı küçücük 5 numara bile alsam olurmuş yani düşük bel pantolon gibi oldu çocuğun poposuna. Son olarak da garip bir şekilde inanılmaz şişiyor bez, değiştirmek için çıkarıp elime alıyorum bakıyorum ağır değil ama çok şişik, bu saçma şişiklikten dolayı da bacaklarını lastik izleri yaptı. Velhasılı kelam bence eksilerde fiyatı uygun ama sık değiştirmek zorunda kaldığım için daha pahalıya denk geldi ve neyse ki bezim de 2 gün sonra geldi minies yallah çöpe 👍😁