ebr_n Bebeğiniz kaç aylıkken işe başlamak zorunda kaldınız doğum sonrası rapor hakkı bitince kaç kere daha üst üste rapor alabilirim bilgisi olan var mı
crybaby ebr_n ben doktorumla konuştum üst üste 4 kere heyet raporu verecek ama aralarda yatış gösterilmesi gerekiyormuş
ebr_n @crybaby Benim doktorum da sağlık iznin ne kadarmış öğren gel veririm ben 10 gün 10 gün şeklinde dedi heyet istedim veremem özel hastane burası sıkıntı oluyor dedi
crybaby ebr_n yıllık 40 gün öyle çok alamazsın ki bide önceden aldıysan dikkat et direk atarlar Allah korusun