ygtmom Minigim38 ahahaha banada çıkıyor bende etraftakiler bitti bıde bunlar başladı ıkıncı çocuk sinyali vermeye diyorum 😂😂😂
Deletedmom_289 Minigim38 bide Primanın bebek bezi reklamı var forum acil çocuk yapın Prima Bebek bezi kullamın diyor 😂😂😂😂
Prenses_isabella Minigim38 🤣🤣bende dün yazı okurken biri böyle bi videomu paylaştı diye iyice baktım🤣bide tam yazılarn üstüne yada altına eklemişler. Benimkinden spermler yumurtaya saldırıyordu. Demekki herkeste farklıymış😂😂
Minigim38 Prenses_isabella 😅😅birinde de bebek oluşmuş 😅 rahata ermek istiyorum 2. Çocuk sonra inşallah
pantenkelebek Minigim38 evet çıkıyor 😆😆😆 izliyorum birde çocuk böyle mi kalıyormuş benim yavrum yumurtaya girmek için çok uğraşmış diyorum 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆