daisy_01 Bakıcım yok ama bakıcılık yapan bi ablam var..
20 bin alıyordu ikizlere bakarken.
Sabah gelip akşam anası babası gelene kadar duruyordu o çocukları çok sevdiği için akşam 9 10 gibi gittiği de oluyordu annesi babası bazen geç geliyordu çünkü. Çocuklara yemek yapıyordu parka çıkarıyordu ütü vs hepsini yapıyordu