Selam kızlar! Benim 2 aylık bebeğim sabah 4 te güneş doğmadan kalkıyor tee ögle sonlarına kadar 2-3 e kadar ağlayıp mızıklanıp uykuya direniyor. Gözünden uyku akıyo ama uykuya geçemiyor. Geçsede 10 dakika uyuyup ağlayarak uyanıyor Gündüzlerimiz felaket akşam olunca sakinliyor. Ne yapmam lazım nasıl uyutucam ne iş yapabiliyom ne yemek yiyebiliyom habire kucakta gezmek istiyo ciyak ciyak aglıyor.