Hanimlar oğlum 3 yaşında altı gündür tuvalete alıştırmaya çalışıyorum çok güzel ilerliyorduk ama bugün kakasını pijamasina yaptı dedim olur bu seferlik karnım ağrıyor dedi gece bez bağlamiıyorum ama bugün anne lütfen bağla diye ağladı zorlamak istemedi sizce yanlsi mı yaptim