8 kilo uçağın içi koltuğun üstündeki bagaj 15 kilo da normal bagaj hakkınız var valiKeri uçağa gitmeden tartın havaalanına girmeden kşlo fazla der vercek kimseniz olmaz ya eşyayı olduğuna çöpe atarsınız yada fazla her kşlo başına para ödersiniz oda gitceğiniz şehire göre kilo başı fiystı değişiyo atıyorum ist kilo başı 100 tl alıyosa 3 kilo fazlaysa o 300 ü veriyosunuz ya da çöpe atıp eşyadan vazgeçiyosunuz