Merhaba kızlar
Süreci yeni bitirmiş bi Ana olarak deneyimlerinden bahsedeceğim birazıcık. İlk önce kesinlikle eğitime başlamadan lazımlık klozet vb kullanacağınız aparatları almamanızı öneririm bezle lazımlığa oturtmak bezle klozete oturtmak çok yanlış giden bi uygulama çünkü çocuklar bunu oyun zannedip hep böyle olacağını düşünebiliyor. Biz tuvalet eğitimine başlamadan hemen bi iki gün önce almıştık bak artık büyüdük bizim gibi sende bezini çıkarıcaksın buraya yapıcaksın dedik ki daha önce de hep bez bitecek sen büyüyorsun gibi konuşuyorduk zaten. İlk gün çiş konusunda hiç sıkıntımız olmadı kendisi söylemedi ama her götürdüğümde de yaptı. 15 dk ya bir götürdüm ikinci gün kakasını hem sabah hem akşam üzerine yaptı ama o nasıl katı duvara atsan yapışmaz dedim bi dolcosoft alayım bu seferde 3. Gün altına sıvı şekilde yaptı konuştum anlattım klozete yapman lazım altına yaparsan kötü kokabilir rahatsız olursun 3. Gün akşamı klozetine yaptı çiş kaka ilk 4 5 gün sordum sürekli sormayın diyorlar ama söylemiyorlar yapmıcam desede hadi bende yapcam birlikte gidelim dedim klozetini banyo klozetinin karşısına koydum daha da teşvik edici oldu sanırım🤣 Gece meselesinde de ilk gece kaldırdım yapmıcam dedi sonra dedim herhalde yapmıcak alez sermiştim yaparsa ikinci gün bi şekilde ikna ederim dedim. Çok şükür gece kaçırmaları hiç olmadı şimdi 1 haftayı geride bıraktık kendisi çişim geldi koşalım kakam da gelmiş olabilir belki diyor sanırım hem kendisi hem ben hazırmışım🤣 Böylelikle bunu da atlattık başlayacak olankara başarılar🤣