Berko bugün 3 defa kaka yaptı az az normalde tutar kakasını zaten yumuşaktı sadece
Uyumak istedi ama keyfi yerinde genel olarak çok şükür
Yarın da takip et dedi doktoru mesaj attım eğer 3 günü geçerse oda kaka tahlili iste dedi
Bakalım inşallah geçer biran evel
Ne bileyim bendehiç duymadım çok korktum bian