cnsuuozzgen Ben uni baby kullanıyorum deterjan olarak sarı kapak yumuşatıcı olarak pembe kapak ama başka önerileriniz varsa yumuşatıcı olarak bekliyorum böyle mis gibi koksun kokladıkça koklayasım gelsin 🌸🥰
esty35 cnsuuozzgen bebeğiniz için yumuşatıcı kullanmanıza gerek yok bence 😇 bende unibaby yenidoğan detarjani kullanıyorum yumuşatıcıya gerek duymadım
cnsuuozzgen esty35 benim koku hassasiyetim var illa bişey kokması gerekiyor yoksa temizliğinden emin olamıyorum maalesef
oykumMom cnsuuozzgen tam hatırlamıyorum ama bebeklerin kıyafetlerine yumuşatıcı kullanmayın dşye bir video izlemiştim ondan beri kullanmadım
kimbumadam cnsuuozzgen o zamanda anlamı kalmıyor 😂 kullanmamış gibi bir şey oluyosun Bide bebişlere koku zararlı