Yelda35 Kızlar çok felaket yanıyor İzmir. Ve esmeyen bir rüzgar esmeye başladı. Şu şişeleri, izmaritleri, yanan kömürleri atmasak keşke.. evimiz 30 dk uzaklıkta mahalle duman ve kül içinde çok üzüldüm.
miamia Yelda35 Allah yardımcınız olsun videoları izledim az önce Toki konutlarına kadar ulaşmış evlerin olduğu alanlar yanıyor resmen inşallah kısa sürede söndürülür 😔😔
Yelda35 miamia eşimin arkadaşı o tarafta oturuyor acil boşaltın demişler. Ve ilginç olan başka noktalarda da yangn başladı. Bilinçli birşey
Yelda35 Cicektebenimcicekligunlerde Aptalllarsizi çok kötü tanıdıklarımın dükkanları kül oldu evde oturamıyoruz dumandan kaç insanın canı yandı kaç hayvanın çok üzgünüm rabbim yağmur versin sönsün
Kaan35 Yelda35 Çok geçmiş olsun bucadayım burada bile dumandan geçilmiyor inşallah en kısa sürede söndürülür