Enerjikmom zaten asiri kati diyetlerin sonunda fazlasi aliniyor geri. Onemli olan bunu surekli yaomak. Dengeli ve saglikli beslenmek bunu yasam haline getirmek. Mesela hic tatli aburcubur yemiyorum degilde. Canim istediyinde herbiseyden yiyebilmek ama durmayida bilmek lazim. Ay bunu yedim kilo alacagim yemeyim degilde. Bu tatliyi seviyorum bi tane yiyeyim falan gibisinden. Zaten onu yeme bunu yemenin sonu fena patliyor. Kacamak degilde onu normal kabul etmek lazim