3kedili2bebekli Omer15- ben önce kıymayı az bir su ve zeytinyağıyla pişirip (kavurmak yok) sonra kabakları küp dograyip atıyorum biraz da domates rendeliyorum onun suyuyla pişiyorlar
moommyyy Omer15- ben kabakları küçük küçük doğrayıp zeytinyağında biraz kavuruyorum. Üstüne sıcak su koyup kıymaları küçük küçük bölüp atıyorum. Son zamanlarda domates de eklemeye başladım ondalı da küçük doğruyorum
Omer15- 3kedili2bebekli bende kararsız kaldım kavurmalımıyım suda pişirmelimiyim suda pişirmek dahamı sağlıklı
sultankocman Ben soğanı zeytinyağında soteliyorum, olmaya yakın kıymayı da atıyorum rengi değişince bir küp bebek salçası biraz kimyon, kabuğu soyulmuş yarım kabak yarım havucu atıyorum. Biraz su 🩷