Annelerim oğlum 3 gün sonra 5 aylık olacak 4-5 gündür tam uyku saatine yakın çığlık çığlığa ağlıyor ve yorgunluktan uyuyakaliyor. Dün akşam artık 2 saat boyunca susturamayinca 1 çay kaşığı calpol verdim yaklasik 45 dk sonra sakinleşti ve uyudu. Ancak sabah yine aynı şekilde çığlık çığlığa ağladı ne kadar istemesem de çok üzülerek calpol verdim çünkü aç değil uykusuz değil gazı yok zaten gazı için maflor kullanıyoruz o iyi geliyor,başka hiçbir sorunu yok. İlaçtan sonra yine sakinleşti. Alttaki dişi biraz kabarmış gibi diş diye düşünerek verdim yanlış mı yapıyorum 🥺