Valla benimki 3 yaşında tarhana çorbasını bile zor veriyorum çocuğun tek yediği şey diyebilirim az da pilav yer artık sıkıldım bunaldim bakamiyorum ben bu çocuğa diye ağlıyorum yaşıtları arasinda en minnagi devamlı hasta olur yemez 11 buçuk kilo kemikleri sayılıyor disardan kahvaltı yumurta peynir süt nedir bilmez yediremiyorum ağzına gizli verdiğim zaman bile hemen çıkartır omlet yaparım yemez pankek yaparım yemez kahvaltı nedir bilmez deisik çorbalar denerim yemez onu yemiyor bunu yemiyor ama ben kafayı feci yedim durmadan ağlıyorum artık skldim senden deyip duruyorum ama ona bişey olcak diyede aklım cikiyo