Kızlar merhaba kızım 10 aylık. Kaka yapmadığı için doktora gittik ve makatta çatlak olduğunu öğrendik. Bunun için krem ve duphalac verdi doktorumuz. Günde 2×5 ml duphalac vermeme rağmen 3 gündür kakasını yapmıyor. Yapmaya çalışmıyor bile. Dün rutin kontrolümüz vardı doktor karnının rahat olduğunu söyledi ama bu şekilde yine katı ve büyük kaka yapıcak ve çatlağı geçmicek. Bir yol gösterin ne yapabilirim