Anneler sizlere bi sorum var cevap verirseniz çok mutlu olurum 😘 Benim bebeğim 16 aylık oldu doğduğundan beri sleppy kullanıyordum ama son 3 aydır çok fena pişik yapmaya başladı acaba yediği portakal mandalina mı yaptı diye düşündüm ama yemediği günlerde yaptı eşim gitti bi paket A101 bezinden aldı geldi denemek için nerdeyse 7-8 adet kullandım bişey olmadı bugün yine çok kötü pişik oldu asla oturamıyor kalkamıyor fakat bugünde portakal suyu içmişti acaba yine ondan mı oldu bezden mi oluyor anlayamıyorum 😕 yardımcı olur musunuz bir bilginiz var mıdır??