Pazartesi günü olacağım doktorumla ayarladık uyutularak olacakmışım ve 2 saat sonra taburcu olursun dedi.Evde 26 kızım olacak ona bakabilecek kadar iyi olur muyum onu düşünüyorum.Yoksa birini ayarlayacağım.adet ağrısı gibi mi oluyor lütfen yazabilir misiniz?