Merhaba anneler.Sizü bir sorum olacakdi.
Kızım 1 haftadir yürümeye başladı 13 aylik.hicbir sorun yok cok guzük yuruyordu sadece dqndün beri fark etdigim birsey var yani hemen doktora gotur demeyin randevu aldim zaten goturecegim.Amma doktora gidene kadar sizde sormak istedim.Ayağının her ikisini dümdüz yere basiyor ama ayağın yere değen kısmının birini içe doğru basiyor sanki aksıyor gibi zorlaniyor gibime geldi yürürken fark ediyorum birayagi dumduz digeride dümdüz ama yere basan kısmının birini içe doğru basiyor.Bu normalmi? Yeni yürümeye basladi becereçiyormu diye yoksa 1 haftada hic olmadi sadece dün fark etdim oldugunu neden ola bilir basia gelen varmi?Acaba fazla poposu uzerine dusuyor o yüzden agriyir ola bilirmi