ikiprensesbebiss arenaley benimkinin de 1 yaş yaklaşıyor :)) lila pembe denizkızı konsepti yapmak istiyorum ama hazır mı daha iyi yoksa kendim mi hazırlamalıyım bilmiyorum kendim o balonları hazır güzelce ayarlıcam bilmiyorum 😄
ikiprensesbebiss ElisaMom_ maşallah çok güzel o balonları nasıl ayarladınız gözüme çok zor geliyor da :,)
ElisaMom_ ikiprensesbebiss teşekkür ederim,arkadaşım yardımcı oldu ben balonları şişirdim oda balon zincirine dizdi,hiç gözünüzü korkutmayin çok kolay ☺️
Minigim38 arenaley ben papatya şeklinde balonlar alacağım duvara asacağım. Sehpa üstüne de papatyalı pasta, papatyalı elbise, 2 rakamı, standlara da sarı beyaz balon düşünüyorum kendim düşündüm😅😅