meteli ya ben bu “atak” olayının her bebekte aynı olmadığını düşünüyorum. Her birinin bünyesi - gelişimi farklı ve farklı maceralar yaşıyorlar bence. Bizim bebiş de 5 güne 4 aylık olacak. Ay atak geliyorrrr diye kendimi germek istemiyorum hiç. Belki hiç problem yaşamayız? Belli olmaz