Arkadaşlar merhaba 14 aylık bir kızım var 10 gün sonra 15 aylık olacağız ama şöyle bir sorunumuz var evet yürüyor ama dışarı çıktığımız zaman yürümek istemiyor bir yere odaklandığı zaman ismiyle ne kadar kendimizi yırtsak bile dönüp bakmıyor işine göre hareket ediyor ama bir yerden çizgi film sesi geldiği zaman o yöne hemen koşup gidiyor konuşma deseniz o da yok hani alkış dediğimiz zaman kendi elinde yapmak yerine bizim ellerimizi tutup birbirine vuruyor bu tür şeyler normal midir acaba bu yaş için doktora götürmeli miyim çünkü kayınvalidem sürekli senin kızın sağlıklı değil senin kızında bir hastalık var bir psikolojimi aşırı bozuyor sizce bu dönemde bunlar normal midir ama çizgi filmler olsun arabalar olsun tepkimeler veriyor yürüme deseniz yürüyor oyuncaklarla oynuyor lütfen yardım edin fikirlerinizi çok ihtiyacım var 😔😔😔