Kızlar 3 yaşında oğlum beyaz kanı sürekli düşük ne yaptıysak kan değerleri yükselmiyor çok aşırı iştahsız da bı çocuk balık yağı bilmem ne herşey kullanıyoruz ama bı turlu fayda etmiyor istahina onu gectim artık beyaz kanj neden düşük ya nasıl yukselicek bu yaşlarda normalmi başına gelen varmı daha önce