beyza000 ben ilk dönem çok kısıtlı beslendim bulayım diye yumurta kuruyemiş hiç bişey yemedim patates kabak falan yedim işte mayalı hamur yedim evde yaptığım haşhaşlı falan 2 haftadır yumurta yiyorum dokunmadı şükür de sütüde açabilirsin dedi kâğıt verdi de cesaret edemiyorum o kadar yıprandım ki yemeyim yeter ki iyi olsun diyorum bizim kan kesilmişti ama köpüklü kaka yaparken zorlanma ve emerken zorlanma ve kıvranma vardı relaktaz damla kullanmaya başladık sanırım laktoz intöleransıda var bizde bugün ilk gün gerçekten kıvranma azaldı kakayı bekliyorum nasıl gelecek diye 🤷🏻♀️😩