Aydakisiyahedicikk valla ver canım ben hiç bebek suyu almadım özel olarak küçükken bende kaynatıp soğutup veriyordum içme suyunu ama baktım biraz büyüdü hiç daha uğraşmadım zaten 1 yaşına kadar benim kızım zorla su içiyordu hatta post açmıştım nasıl su icirebilirim içmiyor diye birisi 1 yaşına girince bazı bebekler içmeye başlıyor demişti gerçektende öyle oldu yaşına girdikten sonra birden bire içmeye başladı arıtma suyu veriyorim ben bizde ondan içiyoruz