6 aylıkken ayırmıştım hiç bir sorun yoktu 3 yaşında şansımıza bizim yanımıza geldi sizinle uyucam dedi uyudu ve 1 saat sonra soğuk havale geçirdi dili geri kaçtı vs sonrasında ben ayrılamadım bizimle yatıyor o günden beri buaralar bende ayırmayı düşünmüyor değilim ama korkuyorum artık sanırım tavsiyesi olan varsa bende buradayım