papatya122 Momsy Bende boyamak istiyorum ama boyuyan çok var aslında napacağımı şaşırdım ek gıdaya geçince düşünüyorum yine vazgeçmezsem
crybaby Momsy bilmiyordum boyadım dersin haberim yoktu falan🤣 hamilelikte de boyatılmıyor dibim çeneme geldi artık yeter🤣
Momsy crybaby bebeğime zararı olur diye korkuyorum.😏 valla benimde aralarda beyazlar vardı iyice belirgin hale geldi sinirimi bozuyorlar ama yapacak bişey yok. Bazı doktorlar emzirmeyi kesene kadar boyatmak tehlikeli diyorlar😩
crybaby Momsy ohoo iki yaşına kadar ne yapalım gerçi zaten şuan boyatsam da bakım yapamam kendime fırsat bulamıyorum. Benimde yarısı kızıl kaldı bari normal bir renk olsaydı iyiydi böyle kötü gözüküyor
Momsy papatya122 aslında kullandığımız makyaj malzemesi parfümlerde kimyasal ama demekki saç boyasında hepsinden daha çok var
Bebiskoluanne04 Momsy Ay benim doktorum hamileliğimde 4. Aydan sonra boyayabilirsin demişti ben 38. Haftda boyadım. Emzirirken de boyayabilirsin demişti boyamıştım 😁