Arkadaşlar ek gıda sürecimiz gayet sorunsuz devam ediyordu fakat kızım on aylık son bir haftadır yemekleri kendi ağzına attıktan sonra ya da ben verdikten sonra parmağını ağzına sokup öğürtüyor kendini,çoğu zamanda parmağıyla yemeklerin bir kısmını geri çıkarıyor niye böyle yapıyor anlamadım başına gelen var mı acaba ?